https://www.mediaroiforum.gr/wp-content/uploads/2018/10/stokes-320x320.png
Managing Director / Global Accounts, Xaxis / WPP

Henry Stokes


O Henry Stokes διαθέτει 17 χρόνια εμπειρία στην ψηφιακή διαφήμιση με ειδίκευση στο performance marketing, καθώς και 8 χρόνια στα programmatic media. Από τη θέση του Managing Director of Global Accounts για τη Xaxis, ηγείται μιας ομάδας, η οποία καταστρώνει programmatic στρατηγική για μερικούς από τους μεγαλύτερους διαφημιζόμενους παγκοσμίως. Η καριέρα του ξεκίνησε στη MediaVest και στη συνέχεια στη Mindshare, όπου χειρίστηκε τους digital λογαριασμούς της IBM και της Nike. Το 2005 ίδρυσε τη Circus Street, εταιρεία consultancy & training, με πελάτες όπως Nestle, ITV, Guardian, και Sky. Το 2009 επέστρεψε στη Mindshare ως Head of Digital και στη συνέχεια μετακινήθηκε στην Groupm και συμμετείχε στο λανσάρισμα της Xaxis UK το 2011. Έπειτα από 2 χρόνια ραγδαίας επιτυχίας, αποφάσισε να αναλάβει την επέκταση της Xaxis στην Ασία. Η Xaxis επεκτάθηκε σε 14 αγορές και πέτυχε να δεκαπλασιάσει την ανάπτυξή της μέσα σε 5 χρόνια.

The Keynote

Can Programmatic be trusted? Navigating the issues to unlock success